ماه زند

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ماه زند


سپاهان درب
درباره کتاب طنز «عین حب نبات»، که پُر از غلط املایی است
علت بیشتر مشکلات جنسی، روانی است
نشانه‌های کم آب شدن بدن

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خروج فیلم‌های بدون مجوز از بلاتکلیفی را مورد تأکید قرار داد و در عین حال گفت که هم اکنون در حوزه کتاب هیچگونه مسأله و مناقشه‌ای وجود ندارد.

سینماپرس: اسامی نامزدهای فیلمنامه‌نویسی بخش اندیشه‌های نو تألیفی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شدند.

سینماپرس: سازمان سینمایی حوزه هنری در آستانه فرارسیدن روز قدس به منظور همدردی و همصدایی با ملت مظلوم فلسطین با صدور بیانیه‌ای از سینماگران برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، دعوت به عمل آورد.

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای به معاونان و مشاوران و مدیران این وزاتخانه؛ بر حمایت از آثار ارزشمند با موضوع مقاومت و فلسطین تاکید کرد

سینماپرس: فیلم سینمایی" روزگار عشق و خیانت" به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داود بیدل جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سینماپرس: منوچهر محمدی سال‌ها پیش و در جریان تحریم فیلم‌ها توسط حوزه به حمایت از این تصمیم پرداخت. او در آن سال‌های یکی از تهیه‌کنندگان نزدیک به حوزه بود که با پول حوزه به همراه همایون اسعدیان، فیلم‌هایی مثل بوسیدن روی ماه می‌ساخت و حالا خود خیاط، در کوزه افتاده است.

سینماپرس: تصویربرداری اپیزود «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

سینماپرس: اکران فیلم «فصل نرگس» بعد از فیلم «رگ خواب» در گروه سینماهای حوزه هنری آغاز می شود.

سینماپرس: تهیه کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه های نشست خبری هفته گذشته سریال مذکور، یادداشت کوتاهی را منتشر کرد.

سینماپرس: کارگردان فیلم «ائو» گفت: بعد از ماه رمضان برای پروانه نمایش فیلم اقدام می‌کنم و ترجیح می‌دهم امسال فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته باشم.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/